loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 282

 

دریافت فایل

دانلود فایل pdf کتاب sos کمک برای والدین

قابل توجه کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست pdf کتاب sos کمک برای والدین یا راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک تالیف دکتر لین کلارک ترجمه دکتر رضا رستمی وعلی نیلوفری می باشد. این کتاب شامل323 صفحه است که با توجه به پرطرفدار بودن این کتاب و اینکه دسترسی ان برای علاقمندان مشکل می باشدجهت سهولت دسترسی و تهیه کتاب الکترونیکی برای والدین قرار دادیم .هم اینک این فایل بسیار ارزشمند و مفید آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب SOS کمک برای والدین - راهنمای عملی تغییرو اصلاح رفتار کودک

گاهی اوقات، تربیت کودکان بسیار دشوار است. چنانچه به کمک و مسـاعدت متخصص نیاز داشتید، درصدد کمک گرفتن از یـک متخصـص توانـا برآییـد. در فصل 22، چگونگی دسترسی به کمکهای حرفهای مورد بحث قرار گرفته است.  اغلب اوقات، مشاوران مطالعه کتاب sos را درکنار بهره گـرفتن از آمـوزش و مشاوره، توصیه می کنند.

این کتـاب، شـما را بـرای اداره کـردن دامنـه متنـوعی از مشـکلات رفتـاری رایج،راهنمایی خواهد کرد. شما شاهد راه حلهایی خاص برای مشـکلاتی ماننـد مشکلات زیر خواهید بود:

مشکلاتی که والدین با آنها روبرو هستند:

•کودک سه ساله شما، هنگامی که با خواسته او مخالفت میکنیـد، شــما را مــیزنــد. شــما ســرزنش کــردن و کتــک زدن را امتحــان کردهاید، اما این رفتار او بدتر شده است.

•هرگــاه شــما انجــام کــار ســادهای را از دختــر ده ســالهی خــود میخواهید، او پا سخی بیادبانه به شـما مـیدهـد و شـما از ایـن برخورد او ناراحت و عصبانی هستید. هنگامی که بـرای او توضـیح میدهید که پاسخش چقدر بیشرمانه و نامناسـب اسـت، شـما را مسخره میکند.

• شما ازصـبح روز تعطیـل آخـر هفتـه وحشـت داریـد. هـر هفتـه فرزندان دوازده و هشت ساله شما درحین تماشای تلویزیون با هم بگومگو و دعوا دارند. شما پیوسته به آنها اخطار مـیدهیـد کـه از دعوا ومشـاجره بپرهیزنـد. امـا در واقـع هـیچ ابـزار مـوثری بـرای پشتیبانی کردن از هشدارهای خود، در اختیار ندارید.

مهرگان سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 زمان : 0:08 نظرات (0)
بازدید : 563

 

دریافت فایل

 

دانلود کتاب تئوری اقتصاد خردpdf دکتر یوسف فرجی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماعزیزان می باشد pdf کتاب تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی می باشد که شامل 452 صفحه می باشد. برای سهولت دسترسی ومطالعه آسان شما سروران گرامی این فایل در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

اقتصاد خرد نوشتۀ یوسف فرجی

با توجه به گستردگی استفاده از مباحث اقتصاد خرد در رشته های مختلف علوم انسانی نظیر اقتصاد ، مدیریت ، حسابداری و … سعی شده مطالب آن چنان ارایه گردد که برای کلیه دانشجویان و با کمترین اطلاعات ریاضی قابل درک باشد . برای این منظور نه تنها شکل غالب تجزیه و تحلیل موضوعات را توصیفی و هندسی تشکیل می دهد، بلکه پس از ارایه هر موضوعی حتی الامکان یک مثال نیز آورده شده است .

تئوری اقتصاد خرد در عصر کنونی:

اقتصاد خرد نقش مهمی در تصمیم گیری های تجاری ، مدیریتی و به ویژه درک اینکه چگونه اقتصادجدید وظایف خود را انجام می دهد . در حقیقت هدف اصلی از نگارش این کتاب بسط سادۀ مطلب از طریق ابزار ها و اصولی است که برای درک و تجزیه و تحلیل مسایل و موضوعات اقتصاد خرد ضروری می باشد . اگرچه هر روز در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله خرد نظریات جدیدی مطرح می شود و این رشته از اقتصاد در حال تغییر و تحول است . اما در این کتاب سعی گردیده است جدیدترین نظریات موجود در این زمینه ، نظیر تئوری رفتار مصرف کننده ، تئوری  رفتار تولید کننده ، تئوری های بازار ، تئوری بازیها و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد .

 

مهرگان دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 زمان : 22:50 نظرات (0)
بازدید : 878

 

دریافت فایل

دانلود نسخه کامل کتاب حقوق معاهدات بین المللی

کاربران گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست pdf نسخه کامل کتاب حقوق معاهدات بین المللی تالیفدکتر محمد رضا ضیائی بیگدلی استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.این کتاب شامل 427 صفحه می باشد که درغالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

حقوق معاهدات بین المللی

نویسنده: محمد رضا ضیائی بیگدلی

حقوق بین الملل در حال حاضر نظامی است متشکّل از قواعد نسبی.در این نظام که هر «دولت» فقط حافظ منافع خاصّ خود به شمار می آید، حقوق بین الملل نوعی «حقوق خصوصی» است: «دولت» در این نظام مشغله ای مرتبط با منافع عمومی ندارد؛ «شخصی» است مستقل که برای اداره منافع ملّی، به هر صورت که بخواهد عمل میکند. در چنین وضع و حالی، منافع فردی بر هر چیز مقدّم است.

با توجّه به این دیدگاه که اساساً بر مفاهیم «قرارداد» و «مال»، «خواستن» و «داشتن» یا به طور کلّی «تبادل» و «مالکیت» تکیه دارد، عمومیّت حقوق بین الملل با ارزشهای مشترک سنجیده نمیشود؛ بلکه همانند حقوق عمومیِ دولتهای لیبرال در قرن نوزدهم میلادی با آرایش متقابل آزادیها و اختیارات توجیه میگردد.

این وجه از حقوق عمومی که در حقوق بین الملل تجلّی یافته، فقط محدود به سازماندهی «آزادی عمل» دولتها و توزیع «مسوولیّتها و مراتب اجتماعی» و همچنین تکالیفی است متناظر با آن آزادیها و این مسؤولیّتها. در نظام بین المللی همانند هر نظام خصوصی -و بر خلاف نظامهای عمومی- فقط وجه اِسنادی حق، یا به عبارتی، «حقّ شخصی» است که بر تمامی اعمال حقوقی سایه می افکند. در این نظام «تکلیف» فقط صورت معکوس «حقّ شخصی» است. بنا بر این فقط صفت «عمومی» حقوق بین الملل بر ایجاد نظم و ترتیب دلالت دارد و نه تجمّع صِرف در پیرامون «خیر مشترک

مهرگان دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 زمان : 21:27 نظرات (0)
بازدید : 73

دریافت فایل

دانلود جامع ترین پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم)

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین پاورپوینت فصل ششم تئوری بازیها در هوش مصنوعی می باشد که به صورت فایل ppt و در غالب 47 اسلاید زیبا و بسیار سودمند و مفید تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار ارزشمند و پر محتوا را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

تئوری بازیها در هوش مصنوعی تئوری بازیها در هوش مصنوعی

بازی ها چه هستند و چرا مطالعه می شوند؟ بازی ها: حالتی از محیط های چند عاملی را نشان می دهند که: محیط های رقابتی، که در آنها اهداف عاملها با یکدیگر برخورد دارند، منجر به مسئله های رقابتی می شود که به عنوان بازی شناخته می شوند.

تمایز بین محیطهای چند عامل رقابتی و همکار  هر عامل نیاز به در نظر گرفتن سایر عاملها و چگونگی تأثیر آنها دارد و چرا بازی ها مطالعه می شوند : قابلیت های هوشمندی انسانها را به کار می گیرند ماهیت انتزاعی بازی ها حالت بازی را به راحتی می توان نمایش داد و عاملها معمولا به مجموعه کوچکی از فعالیتها محدود هستند که؛ نتایج آنها با قوانین دقیقی تعریف شده اند به عنوان مثال:

دلایلی که محققین قدیم، شطرنج را به‌عنوان موضوعی در AI برگزیدند: بازی شطرنج کامپیوتری اثباتی بر وجود ماشینی است که اعمال هوشمندانه‌ای را انجام می‌دهند. سادگی قوانین وضعیت دنیا کاملاً برای برنامه شناخته شده است.  پیچیدگی بازی‌ها، به طور کامل نوعی از عدم قطعیت را معرفی می‌کنند. عدم قطعیت به علت وجود اطلاعات گم شده رخ نمی‌دهد، بلکه به علت اینکه فرد زمانی برای محاسبه دقیق نتایج حرکت ندارد عدم قطعیت بوجود می‌آید.

مهرگان دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 زمان : 18:14 نظرات (0)
بازدید : 83

 

دریافت فایل

 

دانلود جامع ترین پاورپوینت کتاب روان شناسی شخصیت یوسف کریمی

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین پاورپوینت کتاب روان شناسی شخصیت تالیف جناب آقای یوسف کریمی می باشد که به صورت فایل ppt و در غالب 174 اسلاید زیبا و بسیار سودمند و مفید تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار ارزشمند و پر محتوا را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

تعریف شخصیت :

عبارت است از مجموعه ویژگی های جسمی ،روانی، رفتاری که هر فرد را از افراد  دیگر متمایزمی کند.

معنی لغوی شخصیت

- شخصیت معادل واژه انگلیسی personality است . ازریشــــه person  به معنای نقابی که بازیگران بر چهـــره می گــذاشتند گرفته شده است به این موضوع اشـاره می كند. که شخصیت هر کس ماسـکی است که او بر چهـــره میزند.

عوامل بوجود اورنده شخصیت :

بدیهی است که شخصیت هر فرد حاصل تعامل و تاثیر متقابل دو عامل وراثت و محیط است .

بدین معنی که از یک سو عوامل محیطی،در چهار چوب امکانات و محدودیت های فیزیو لوژیکی و ساختار توارثی فعالیت می کنند،و از سوی دیگر توانائیهای بالقوه،که عمدتا حاصل توارث اند.

نظریه پاولف نسبت به دستگاه اعصاب و شخصیت

در سیستم عصبی انسان تفاوت های فردی مشاهده می شود.چهار نوع شخصيت را بر حسب آنكه درآنها برانگيختگي يا بازداري غلبه داشته

مهرگان جمعه 20 اردیبهشت 1398 زمان : 10:38 نظرات (0)
بازدید : 104

دریافت فایل

 

دانلود جامع ترین پاورپوینت تاریخ شهر و شهرسازی در ایران

دانشجویان و کاربران گرامی فایل که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت جامع تاریخ شهر و شهر سازی در ایران یا سیر تحول شهر نشینی و شهر گرایی بعد از اسلام در ایران می باشد. این فایل شامل 38 اسلاید زیبا و سودمند و پر محتوا می باشد که برای سهولت دسترسی شما عزیزان و سروران گرامی در غالب فایل ppt تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

  • ورود اسلام به ایران ،فتح شهرها و اداره آنها به دست حاکمان مسلمان، جهان بینی و ذهنیت جدید نسبت به فرد و اجتماع را در شهرها متبلور می کند.
  • این تصور که انسانها برابرند و برتری حقیقی، نزد خداوند به تقواست، مناسبات جدیدی را میان گروههای اجتماعی جاری می سازد.
  • حیات دیوار قلعه های حکومتی حافظ طبقات برگزیده بود و نماد جدایی آنها از عامه مردم، پایان میگیرد.
  • مهمترین حادثه شهری در سده های نخستین ظهور اسلام در ایران را تغییر مفهوم شهر از "محیط محصور طبقاتت برگزیده و در جوار آن مقر مردم عامی" به " مکانی برایزیست برادران برابر که عزت آنها نه ذاتی که اکتسابی ای است" و عدالت تجلی یافته در سازمان فضایی آنها باید جستجو کرد.
  • در این دوره یکی از شاخص های سازمان فضایی ، مجموعه های نیمه مستقل عمومی جدید است: مسجد جامع ،بازار، میدان، و محله هایی که حاوی برتری نسبت به یکدیگر نیستند.

قرون اولیه

  • در اين مرحله به دليل تأثيرات به جاي مانده از نظام شهرنشيني دوران ساساني، اصول قبلي حاکم بر تفکرات اين نظام همچنان پا برجاست.
  • الگوي حاکم بر اين مرحله به دو گونه ساخت شهري منجر مي گردد:

1.. شهرهاي نوساز که نشانه قدرت و وحدت سياسي امپراطوري اسلامي مي باشند، مثل شهر اوليه بغداد که به دستور منصور خليفه عباسي بنا ميشود.

مهرگان جمعه 20 اردیبهشت 1398 زمان : 10:33 نظرات (0)
بازدید : 242

دریافت فایل

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانلود کتاب مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف

دانشجویان و کاربران گرامی : این فایل pdf  کتاب مبانی آمار و احتمال تالیف دکتر علی جعفری دهکردی ویژه رشته های ریاضی ،آمار، و علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد می باشد.این کتاب در هفت فصل و 416 صفحه به همراه نمونه سوالات تستی و پاسخنامه در غالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه:

آمار و احتمال به عنوان دو علم مدل هایی را در اختیار قرار می دهند که برای مطالعه عدم حتمیت ها بکار می روند. رد یا پذیرش یک فراورده، یا محموله، وجود ارتباط بین دو متغییر، انتخاب سه نفر از ده نفر، به عنوان مدیر عامل، رئیس هیات مدیره و منشی و غیره همه مواردی از عدم قطعیت هستند.بررسی این گونه مسائل به شمارش تعداد حالات رخدادها مربوط می شود.

آمار و احتمالات (ویژه رشته های ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر) شرح كاملی است بر مباحث درسي همراه با مثال ها و آزمون‌هاي كارشناسي ارشد با حل تشريحي و تست‌هاي تأليفي طبقه ‌بندي شده در انتهاي هر فصل از انتشارات مدرسان شریف نوشته دکتر علی جعفری دهکردی می باشد.

آمار و احتمالات مدرسان شریف به عنوان شاخه‌اي از رياضيات يكي از مهمترين و كاربردي‌ترين مباحث اين علم مي‌باشد. هنر يادگيري اين علم مبتني بر درك صحيح مفاهيم اوليه و حل مسائل زياد و متنوع است.

به گفته ریچارد جفری، «قبل از اواسط قرن هفدهم، اصطلاح  احتمالی به معنای قابل تأیید (تصویب) و در آن معنا چه برای عقیده افراد و چه برای عمل مورد استفاده بود. در واقع افکار یا اقدام احتمالی، رفتاری بود که مردم معقول در آن شرایط از خود نشان می‌دادند.» البته به خصوص در زمینه‌های قانونی، احتمالی (به انگلیسی: Probability) همچنین می‌تواند به گزاره‌ای که شواهد خوبی برای اثبات آن وجود دارد، اطلاق شود.

مهرگان جمعه 20 اردیبهشت 1398 زمان : 10:28 نظرات (0)
بازدید : 192

دریافت فایل

دانلود روان شناسی سیاسی سعید عبدالملکی پیام نور

دانشجویان و کاربران گرامی فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست کتاب روان شناسی سیاسی تالیف سعید عبدالملی انتشارات پیام نور می باشد برای سهولت دسترسی و مطالعه شما عزیزان و سروران گرامی این کتاب به صورت فایل PDF در 294 صفحه تهیه و آماده دانلود می باشد. در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

روانشناسی سیاسی

روان شناسی سیاسی از جمله رشته‌های میان رشته ای بوده که در دوران کنونی وارد مباحث سیاسی ـ اجتماعی شده‌ است؛ و به بررسی و تحقیق در رفتار سیاست‌ مداران نیز نسبت داده می‌شود؛ و یک نوع از سیاست‌ شناسی می‌باشد.

روانشناسی سیاسی را می‌توان به‌ طور کل این‌ گونه تعریف کرد:

شناخت و دانش اصول سیاست و تحقیق و جستجوی آن‌ها (تقریباً شبیه به اقتصاد سیاسی). روانشناسی سیاسی شکلی از سیاست است که به رفتارها و اخلاقیات و روان سیاست مربوط است و می‌توان گفت که به شناخت باورهای سیاسی مربوط است. این نوع روانشناسی را هم می‌توان در رشتهٔ روانشناسی زیر شاخه کرد و هم در شناخت سیاست.

روانشناسی سیاسی دانشی میان رشته‌ای شناخته می‌شود که به بررسی رفتار انسان در عرصه سیاست و عملکردهای سیاسی می‌پردازد. در واقع روانشناسی سیاسی به چرایی رفتارها در مناسبات و تصمیمات سیاسی پرداخته و عمل انجام شده را توصیف و علت یابی می‌کند. از این رو است که در آن از مفاهیمی چون جامعه‌پذیری سیاسی یاد می‌ شود.

وضع و حال روان شناسي در دنياي امروز و به ويژه در كشور ما يك وضع و حال پرمشغله و در عين حال مساعد است. اين رشته به شدت در حال پيشروي است و هر چند وقت يكبار حوزه اي از زندگي فردي و جمعي ما را در بر مي گيرد و در زمينه اي خاص چيز جديدي رو مي كند.

مهرگان جمعه 20 اردیبهشت 1398 زمان : 10:20 نظرات (0)
بازدید : 113

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه

دانشجویان و کاربران گرامی : این فایل پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه است که با فرمت word قابل ویرایش و در 85 صفحه تهیه و آماده دانلود می باشد. این پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی رشته علوم تربیتی مدیریت برنامه ریزی آموزشی دردرس سمینار آموزشی تهیه شده است. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

چکیده:

دراین تحقیق کوشش شده است تا بابررسی فرصتها و تهدیدهای پدیده جهانی شدن در فرایند تحول فرهنگ و ارزشها و... علاوه بر تعریفی پویا و باز زاینده ازفرهنگ و ارزش و هویت های فرهنگی و ارزشی و ملی و دینی در عصر جهانی شدن به فرآیندهایی عطف کنیم که امکان جوششی را به فرهنگ این مرزوبوم می بخشد.که به جای تقلید و انفعال،بستر ابداعات و آفرینشهای آتی را رقم زنند. بدون تردید هر جا که سخن از فرهنگ و ارزشهامی شود پای هویت فرهنگی،دین و اخلاقیات نیزبه میان می آید.که دراین میان دین و اخلاقیات در آخرین موج جهانی شدن از جایگاهی ویژه برخوردارند،که یکی از اساسی ترین موضوعهای مورد بررسی خواهند بود و نیاز به تبیین و بررسی خواهند داشت.به خصوص پدیده انتقال آن ازنسلی به نسل دیگر.

درگذشته این انتقال موروثی صورت می گرفت،اما اینک ماهیت این انتقال ازاساس دگرگون شده است وهرجامعه ای ناگزیراست که؛ معیارهای جدید هویت یابی دینی،فرهنگی و اخلاقی راشناخته و خود را با آن همراه سازد.

در چنین شرایطی تمامی نهادهای پرورشی در خانه، مدرسه،مراکز فرهنگی، دانشگاهی و دینی را وادار می سازد تا رسالت شان را بازنگری،باز اندیشی و باز تعریف کنند.تا امکان تعاملات اخلاقی و معنوی ادیان مختلف درجهان رافراهم آورند. نتایج یافته ها نشان می دهدکه درعصر جهانی شدن فرهنگ هرچه بیشتر به شبکه ای زنده و زاینده بدل شده است که:

مدام درحال تطور است و مرگ آن هنگامی رقم خواهد خورد،که به تقلید مسخ گردد.چرا که فرهنگ و ارزشهای فرهنگی حاصل آفرینش نیروهای انسانی و اجتماع است که ظرف و مظروف آن را تعیین می کنند.

مهرگان جمعه 20 اردیبهشت 1398 زمان : 10:14 نظرات (0)
بازدید : 870

دریافت فایل

توضیح فایل :

دانلود فایل کتاب اقتصاد خرد پی.آر.جی لیارد ترجمه عباس شاکری pdf

دانشجویان رشته های حسابداری و مدیریت مالی و کاربران گرامی: فایل حاضر pdf کتاب تئوری اقتصاد خرد پی. آر.جی. لیارد  می باشد. این کتاب نیاز دانشجویان را در استفاده از دانش اقتصاد برای بهتر فکرکردن در مورد سیاست دولت، کسب و کار، و علائق شخصی برآورده می‌کند.این کتاب در 447 صفحه و شش بخش می باشد. برای سهولت دسترسی و استفاده شما این کتاب به صورت فایل pdf حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

تئوری اقتصاد خرد

تئوری اقتصاد خرد نوشته پی. ار. جی لیارد است که توسط عباس شاکری ترجمه شده است.
امروزه به‌کارگرفتن نظریه‌های اقتصادی در تحلیل‌های عملی و تجربیِ علم اقتصاد بسیار گسترش یافته است. کتاب تئوری اقتصاد خرد بر مباحثی از نظریهٔ اقتصادی تأکید دارد که به‌طور منظم و قانونمند در زندگی روزمره کاربرد دارند.
این کتاب نیاز دانشجویان را در استفاده از دانش اقتصاد برای بهتر فکرکردن در مورد سیاست دولت، کسب و کار، و علائق شخصی برآورده می‌کند. تئوری اقتصاد خرد که بر مبنای درس‌های سال آخر تحصیلات تکمیلی مدرسهٔ اقتصادی لندن نوشته شده، از غنی‌ترین کتاب‌های درسی اقتصاد خرد در جهان است و در آن بر دقایق و ظرایف نکته‌های نظری در هر مبحث توجه شده است. این کتاب علاوه بر اینکه متن درسی اقتصاد خرد است، برای درس‌های اقتصاد رفاه، اقتصاد بخش عمومی، تجارت بین‌الملل، اقتصاد ریسک و اطلاعات نیز مرجع و منبع مفیدی است.

اقتصاد خرد چیست؟

اقتصاد خرد در سطح واحدهای کوچک یا خرد اقتصادی مانند یک بنگاه یا بازار ، به مطالعه رفتار مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل بنگاه ها و انتخاب هایشان می پردازد و اینکه چه عوامل موثری در انتخاب خریداران می تواند باعث تعامل خریداران و مصرف کنندگان بشود. یکی از مباحث مهم در سوالات اقتصاد خرد و نرم افزار حسابداری ارزی مطرح شده در جزوه اقتصادخرد pdf ، اشاره به سه بخش برقراری تعادل عمومی ، انتخاب تحت عدم اطمینان ، تئوری بازی ها و در نظر گرفتن کشش عرضه و تقاضا درون سیستم بازار می باشد.

مهرگان پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 زمان : 12:36 نظرات (0)

تعداد صفحات : 914

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 706
  • آی پی دیروز : 566
  • بازدید امروز : 5,784
  • باردید دیروز : 1,656
  • گوگل امروز : 200
  • گوگل دیروز : 329
  • بازدید هفته : 5,784
  • بازدید ماه : 5,784
  • بازدید سال : 624,564
  • بازدید کلی : 2,434,838

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد