loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 15

دریافت فایل

دانلود فایل مجموعه گزارش کار در آزمایشگاه شیمی آلی

فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست مجموعه گزارش کار در آزمایشگاه شیمی آلی می باشد. این فایل شامل 48 صفحه در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل گزارش کار را از سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 مجموعه گزارش کار در آزمایشگاه شیمی آلی

فهرست مطالب:

  1. گزارش اول: تعیین دماي ذوب
  2. گزارش دوم: تهیه آسپرین
  3. سوم: تقطیر
  4. گزارش چهارم: بنزوات سدیم
  5. گزارش پنجم: تیتراسیون 4 H2so و NaOH
  6. ششم: اندازه گیري نقطه جوش
  7. گزارش هفتم: گزارش کار آزمایش تیتراسیون استانیلید
  8. گزارش هشتم: سنتز استانیلید
  9. نهم: گزارش کار تهیه صابون (آزمایش صابونی شدن)
  10. گزارش دهم: گزارش کار تبلور مجدد
  11. گزارش یازدهم: گزارش کار تهیه نیترو بنزن
  12. دوازدهم: سنتز بنزوئیک اسید ازتولوئن
  13. گزارش سیزدهم: گزارش کار سنتز دی بنزال استون (تراکم آلدولی)
  14. گزارش چهاردهم: گزارش کار سنتز نیتروبنزن
  15. پانزدهم: گزارش کار کروماتوگرافی کاغذی

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان یکشنبه 12 فروردین 1403 زمان : 10:05 نظرات (0)
بازدید : 49

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کارآموزی آزمایشگاه تشخیص طبّی 39 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf گزارش کارآموزی آزمایشگاه تشخیص طبّی می باشد. این فایل شامل 39 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

گزارش کارآموزی آزمایشگاه تشخیص طبّی

چک لیست پذیرش:

الف-توانایی خواندن نسخه های آزمایشگاهی: مهمترین و اصلی ترین وظیفه پرسنل بخش پذیرش توانایی.....و...................

یک نیروی کارآ مد پذیرش بایدبتواند در کمترین زمان درخواست..و.......................

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان پنجشنبه 18 اسفند 1401 زمان : 10:04 نظرات (0)
بازدید : 177

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایشگاه کنترل فرآیند کنترل دما 52 صفحه pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه گزارش کار آزمایشگاه کنترل فرآیند کنترل دما می باشد. این فایل شامل 52 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

گزارش کار آزمایشگاه کنترل فرآیند کنترل دما

همان طور که می دانیم در عملیات واحد مربوط به مهندسی شیمی نیز ، دما یکی از پارامتر هایی است که........و........

در این آزمایش سعی داشتیم با نحوه کنترل دما ...و.........

نتایج به دست آمده ز PID اختلاط و مبدل حرارتی آشنا شده و ........

همچنین به سؤالات دستور کار و سؤالات مطرح شده در حین آزمایش پاسخ داده شد .

اهداف آزمایش :..و............

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان دوشنبه 25 مهر 1401 زمان : 16:12 نظرات (0)
بازدید : 141

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش آزمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات تعیین ممان اینرسی به روش سطح شیبدار

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf گزارش آزمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات آزمایش تعیین ممان اینرسی به روش سطح شیبدار می باشد. این فایل  شامل 13 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 06 شهریور 1401 زمان : 17:52 نظرات (0)
بازدید : 33

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات 113صفحه فرمت word

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word جزوه گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات می باشد. این فایل  شامل 113 صفحه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سرورانگرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 20 تیر 1401 زمان : 18:10 نظرات (0)
بازدید : 61

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه گزارش آزمایشگاه قیر و آسفالت 60 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word جزوه گزارش آزمایشگاه قیر و آسفالت می باشد. این فایل شامل 60 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان جمعه 27 خرداد 1401 زمان : 18:21 نظرات (0)
بازدید : 37

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه آزمایش و بررسی انواع مولدهای جریان مستقیم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه آزمایش و بررسی انواع مولدهای جریان مستقیم می باشد. این فایل شامل 18 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 07 خرداد 1401 زمان : 17:16 نظرات (0)
بازدید : 123

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه آزمایش تهیه استانیلید (سنتز استانیلید از آنیلین و استیک انیدرید)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه آزمایش تهیه استانیلید (سنتز استانیلید از آنیلین و استیک انیدرید) می باشد. این فایل شامل 15 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 07 خرداد 1401 زمان : 17:14 نظرات (0)
بازدید : 85

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایش فیلتر پایین گذر

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع گزارش کار آزمایش فیلتر پایین گذر می باشد. این فایل شامل 3 صفحه جزوه pdf و 9 صفحه word تایپ شده + فایل نمودار اکسل و نقشه بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 19:08 نظرات (0)
بازدید : 119

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایش فیلتر بالا گذر در حوزه فرکانس

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع گزارش کار آزمایش فیلتر بالا گذر در حوزه فرکانس می باشد. این فایل شامل 3 صفحه جزوه pdf و 4 صفحه word تایپ شده + نقشه بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 19:03 نظرات (0)
بازدید : 204

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایش فیلتر میان گذر 

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع گزارش کار آزمایش فیلتر میان گذر می باشد. این فایل شامل 5 صفحه جزوه pdf و 7 صفحه word تایپ شده + یک فایل نمودار اکسل و نقشه بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 19:00 نظرات (0)
بازدید : 43

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایش فیلتر بالاگذر (نصف توان)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع گزارش کار آزمایش فیلتر بالاگذر (نصف توان) می باشد. این فایل شامل 3 صفحه جزوه pdf و 5 صفحه word تایپ شده + یک فایل نمودار اکسل و نقشه بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 18:57 نظرات (0)
بازدید : 32

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش بررسی ریز ساختارهاي چدن داكتيل - سفيد - خاكستری- ماليبل (word)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word گزارش آزمایشگاه بررسی ریز ساختارهاي چدن داكتيل - سفيد - خاكستری- ماليبل می باشد. این فایل شامل 15 صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت word تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 23 آذر 1399 زمان : 9:57 نظرات (0)
بازدید : 39

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش آزمایش تحلیل و بررسی ولتاژ و جریان مدارهای مختلف مقاومتی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf گزارش آزمایش تحلیل و بررسی ولتاژ و جریان مدارهای مختلف مقاومتی می باشد. این فایل شامل 31 صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان چهارشنبه 05 آذر 1399 زمان : 8:55 نظرات (0)
بازدید : 35

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایشگاه ترمودینامیک و انتقال حرارت

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf گزارش کار آزمایشگاه ترمودینامیک و انتقال حرارت می باشد .این فایل شامل 74 صفحه گزارش کار سودمند با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 10 شهریور 1399 زمان : 11:09 نظرات (0)
بازدید : 87

 

دریافت فایل

دانلود فایل گزارش کار آزمایشگاه مخابرات (آزمایشگاه مدارهای مخابراتی)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf گزارش کار آزمایشگاه مخابرات (آزمایشگاه مدارهای مخابراتی) می باشد. این فایل شامل 46 صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست آزمایشات گزارش کار سوم :

  • آزمایش اول : فیلترها
  • آزمایش دوم : فیلتر مقابل فیلتری
  • آزمایش سوم : مدولاسیون AM
  • آزمایش چهارم : مدولاسیون FM
  • آزمایش پنجم : نوسان سازهای سینوسی
  • آزمایش ششم : اسیلاتور شیفت فاز
مهرگان یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 زمان : 18:47 نظرات (0)
بازدید : 1400

 

دریافت فایل

دانلود فایل pdf گزارش کار جامع آزمایشگاه فیزیولوژي گیاهی(1)

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf گزارش کار جامع آزمایشگاه فیزیولوژي گیاهی (1) می باشد. این فایل شامل 17 صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

گزارش کار جامع آزمایشگاه فیزیولوژي گیاهی(1)

آزمایش1 : فشار اسمزي

•به عبور آب از یک پرده ی نیمه تراوا اسمز گفته می شود.
•اسمز نوعی انتشار ساده در مورد آب است.
•جذب آب در بسیاری از سلول ھا طبق پدیده ی اسمز صورت می گیرد....................

مهرگان یکشنبه 25 اسفند 1398 زمان : 10:47 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9074
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 996
  • آی پی دیروز : 550
  • بازدید امروز : 6,328
  • باردید دیروز : 17,541
  • گوگل امروز : 189
  • گوگل دیروز : 194
  • بازدید هفته : 37,678
  • بازدید ماه : 72,225
  • بازدید سال : 389,785
  • بازدید کلی : 2,200,059

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد