loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 51

دریافت فایل

 دانلود فایل پروژه سد خاكي سد علويان pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf پروژه سد خاكي سد علويان می باشد. این فایل شامل 43 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان چهارشنبه 05 آبان 1400 زمان : 8:20 نظرات (0)
بازدید : 91

 

دریافت فایل

 جامع ترین فایل pdf پروژه اصول طراحی داخلی بیمارستان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf پروژه اصول طراحی داخلی بیمارستان می باشد. این فایل شامل22 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پروژه اصول طراحی داخلی بیمارستان

معمولا بیمارستان ها و کلینیک ها به عنوان فضاهایی سرد با طراحی داخلی ناخوشایند شناخته می‌شوند. اما امروزه، معماری و طراحی بیمارستان در طول زمان تغییر کرده و از طراحی با دیوارهای سفید و بی روح به سمت دکوراسیون با رنگ های زنده و متریال چشم نواز سوق پیدا کرده است. تحقیقات نشان داده که المان های استفاده شده در طراحی امروزی بیمارستان ها نقش موثری در بهبود روند سلامت بیماران داشته و محققان امروزی بر این باورند که کیفیت خدمات مراقبتی ارائه شده به طور مستقیم با کیفیت طراحی داخلی مراکز بهداشتی درمانی در ارتباط است.

بیمارستان ها از جمله ساختمان هایی محسوب می‌شوند که عملکرد فضا و نحوه طراحی داخلی آنها بخش هایی جدایی ناپذیر از یکدیگر می‌باشند. بنابراین اولین مرحله ای که هنگام شروع کار طراحی داخلی بیمارستان باید به آن توجه شود، نیازمندی های بخش های مختلف بیمارستان است. برای مثال طراحی بخش زایمان و کودکان با بخش بیماران قلبی تفاوت هایی دارد و انتخاب نوع دکوراسیون و رنگها بر روند بهبودی و درمان بیماران تاثیر متفاوتی دارد.

روزانه افراد بسیاری به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند که این موضوع لزوم انتخاب دیوارپوش و کف پوش با کیفیت و بادوام را بیش از پیش می کند. در این راستا شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه محصولات ساختمانی، طیف وسیعی از دیوارپوش ها و کف پوش ها را تولید می کند که به کمک آن می توان فضایی زیبا، متناسب با ماهیت کار و در عین حال ماندگار طراحی کرد.

مهرگان یکشنبه 21 مهر 1398 زمان : 11:14 نظرات (0)
بازدید : 91

 

دریافت فایل

 پروژه ارشد بررسی میزان استرس شغلی در واحد های کم حادثه و پر حادثه شرکت هواپیمایی هما

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد تحت عنوان بررسی میزان استرس شغلی در واحدهای کم حادثه و پرحادثه شرکت هواپیمایی هما از نظر کارکنان آن شرکت در سالهای 1383-1384 می باشد. این فایل شامل 203 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

  • عنوان صفحه
    فصل اول : کلیات
    مقدمه................................................................................................................ 1
    بیان مسأله .......................................................................................................... 3
    اهمیت و ضرورت مسأله........................................................................................... 4
    اهداف تحقیق....................................................................................................... 5
    فرضیات تحقیق..................................................................................................... 6
    تعریف واژه ها و اصطلاحات اساسی تحقیق .................................................................... 6
    محدودیت های پژوهش........................................................................................... 9
    فصل دوم : ادبیات پژوهش
    مقدمه.............................................................................................................. 11
    تاریخچه بررسی علمی استرس................................................................................. 14
    تعاریف استرس................................................................................................... 18
    شکلهای متنوع استرس.......................................................................................... 20
    نظریه های استرس .............................................................................................. 23
    نگرش کارفرمایان نسبت به استرس........................................................................... 27
    نگرش اتحادیه ها نسبت به استرس ........................................................................... 30
    نسبت به استرس.......................................................................... 32 NIOSH نگرش
    عوامل موثر بر استرس........................................................................................... 33
    نشانه ها و علایم استرس........................................................................................ 36
    استرس و بیماریها................................................................................................ 37
    استرس و مساله غیبت از کار................................................................................... 40
    استرس و خشونت و زورگویی در محل کار................................................................... 41
    استرس و عدم امنیت شغلی.................................................................................... 43
    استرس و ادعای جبران خسارت و اقامه دعوی.............................................................. 44
    استرس و هزینه های آن........................................................................................ 45
    II
    عنوان صفحه
    استرس و رابطه آن با حقوق ، مقاومت در برابر تغیر ، اشتباهات در قضاوت و تصمیم گیری ، رضایت ،
    و............
  • خلاصه و نتیجه گیری ........................................................................................ 126
    و...................................
مهرگان دوشنبه 17 تیر 1398 زمان : 11:12 نظرات (0)
بازدید : 85

 

دریافت فایل

 

 

دانلود فایل pdf مقاله پژوهشی درباره کاربرد داده کاوی در بیماران مبتلا به آسم

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین فایل pdf مقاله پژوهشی درباره کاربرد داده کاوی در بیماران مبتلا به آسم می باشد. این فایل شامل 11 صفحه و در غالب فرمت pdf  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه 

داده کاوی به عنوان فرآیندی برای یافتن الگوها و ارتباطات در پایگاه داده ها به همراه استفاده از اطلاعات برای ساختن مدل های پیش بینی تعریف شده است . همچنین از آن به عنوان فرآیندی برای انتخاب ، اکتشاف و ساختن مدلها با استفاده از انبوه داده های ذخیره شده برای کشف الگوهای از پیش موجود نیز ذکر می شود.

از داده کاوی برای شناسایی روابط و الگوهای نو، صحیح ، قابل فهم و بصورت بالقوه مفید در درون داده ها با استفاده از ترکیب مجموعه داده ها و استخراج الگوهای پیچیده برای انسان استفاده می شود. داده کاوی P1P0F گامی مهم در کشف و استخراج دانش می باشد این اصطلاح به معنای کاوش مجموعه داده های بزرگ برای استخراج الگوهای ناشناخته بین داده ها است .

از آنجایی که کشف روابط بین داده ها در روش های سنتی آماری بسیار مشکل می باشد. کاربرد داده کاوی به سرعت در بخشهای وسیعی از قبیل سازمان های ارائه خدمات بهداشتی ، پیش بینی مالی و پیش بینی هوا گسترش یافته است .
داده کاوی در مراقبت بهداشتی شاخه بسیار مهمی در تشخیص و فهم عمیق تر داده های پزشکی می باشد. داده کاوی بهداشتی در صدد حل مسائل دنیای واقعی در تشخیص و درمان بیماریها است .

همچنین در مراقبت بهداشتی زمینه ی تحقیقاتی مهمی برای پیش بینی بیماریها و درکی عمیق تر از داده های بهداشتی محسوب می شود. داده کاوی بهداشتی قصد دارد تا مسائل بهداشتی دنیای واقعی در تشخیص و درمان بیماریها را حل نماید. پژوهشگران از این روش برای تشخیص بیماریهای مختلف استفاده می کنند و برای این کار از روشها و الگوریتم های مختلفی بهره می برند که میزان صحت و دقت آنها متفاوتی است .

مهرگان دوشنبه 20 خرداد 1398 زمان : 10:06 نظرات (0)
بازدید : 125

 

دریافت فایل

 

پروژه بررسی عملکرد حافظه بینایی دربین گروهی از جمعیت شهری و روستایی

 

توضیح فایل

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی: فایل حاضر پروژه بررسی عملکرد حافظه بینایی در بین گروهی از جمعیت شهری و روستایی می باشد. این پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدM.A روان شناسی گرایش عمومی تهیه شده است .هم اکنون این فایل درغالب فرمت pdf و شامل 155 صفحه تهیه و آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

1-1- مقدمه

 

دهه­ ای را که پشت سر نهاده­ایم ( دهه ­ی ۱۹۹۰) دهه­ ی مغز نامیده ­اند و دانش به دست آمده در روان شناسی و علوم اعصاب در این دهه، بیش از ده قرن پیش بوده است. در عصر حاضر، در تمامی حوزه­ هایی که به نوعی با ساختمان یا کارکرد دستگاه عصبی سر و کار دارند، تشخیص، پیشگیری، درمان، توان‌بخشی و حتی پژوهش، نیازمند اندازه­ گیری دقیق و قابل اعتماد عملکردهای مختل ناشی از ضایعات مغزی و حتی سنجش عملکردهای سالم و طبیعی مغز و ذهن است.

از آن­جایی که مغز، یک ساختمان محافظت شده ( توسط بافت­های گلیال ) است و دسترسی به آن، چه از طریق دارویی و چه بافتی بسیار محدود و مشکل است، ارزیابی آسیب­ های مغزی، به­ خصوص آسیب هایی که در ساختمان مغز مشهود نبوده و به صورت اختلال کارکردی نمایان می­ شوند، بسیار پر اهمیت است.

یکی از روش­های بسیار دقیق، کم­ هزینه و متداول در ارزیابی مغز و ذهن، بررسی­ های مبتنی بر رفتار و برون دادهای ذهن است. لذا از طریق ارزیابی عصب – روان شناختی( نوروپسیکولوژی ) می ­توان استنباط ­های معتبری درباره­ ساختمان و کارکردهای آسیب دیده یا سالم صورت داد (گازانیگا، ۲۰۰۱). در واقع گرایش­ های عصب – روان­ شناختی می­ کوشند تا رفتارها را با کنش مغزی پیوند دهند و استفاده از این روش ­ها در سنجش زمینه ­هایی نظیر حافظه، استدلال­ انتزاعی، مسئله­ گشایی، توانایی­ های فضایی و پیامدهای هیجانی و تشخیص کژکاری مغز، مورد توجه بسیاری از روان­ شناسان شناختی و دانشمندان علوم عصبی قرار گرفته است ( مارنات[ ۲۰۰۱). متخصصان این حوزه هنگام سنجش کژکاری عصب شناختی بیماران از آزمون‌های بسیاری استفاده می ­کنند.

مهرگان شنبه 04 خرداد 1398 زمان : 13:09 نظرات (0)
بازدید : 107

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه

دانشجویان و کاربران گرامی : این فایل پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه است که با فرمت word قابل ویرایش و در 85 صفحه تهیه و آماده دانلود می باشد. این پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی رشته علوم تربیتی مدیریت برنامه ریزی آموزشی دردرس سمینار آموزشی تهیه شده است. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

چکیده:

دراین تحقیق کوشش شده است تا بابررسی فرصتها و تهدیدهای پدیده جهانی شدن در فرایند تحول فرهنگ و ارزشها و... علاوه بر تعریفی پویا و باز زاینده ازفرهنگ و ارزش و هویت های فرهنگی و ارزشی و ملی و دینی در عصر جهانی شدن به فرآیندهایی عطف کنیم که امکان جوششی را به فرهنگ این مرزوبوم می بخشد.که به جای تقلید و انفعال،بستر ابداعات و آفرینشهای آتی را رقم زنند. بدون تردید هر جا که سخن از فرهنگ و ارزشهامی شود پای هویت فرهنگی،دین و اخلاقیات نیزبه میان می آید.که دراین میان دین و اخلاقیات در آخرین موج جهانی شدن از جایگاهی ویژه برخوردارند،که یکی از اساسی ترین موضوعهای مورد بررسی خواهند بود و نیاز به تبیین و بررسی خواهند داشت.به خصوص پدیده انتقال آن ازنسلی به نسل دیگر.

درگذشته این انتقال موروثی صورت می گرفت،اما اینک ماهیت این انتقال ازاساس دگرگون شده است وهرجامعه ای ناگزیراست که؛ معیارهای جدید هویت یابی دینی،فرهنگی و اخلاقی راشناخته و خود را با آن همراه سازد.

در چنین شرایطی تمامی نهادهای پرورشی در خانه، مدرسه،مراکز فرهنگی، دانشگاهی و دینی را وادار می سازد تا رسالت شان را بازنگری،باز اندیشی و باز تعریف کنند.تا امکان تعاملات اخلاقی و معنوی ادیان مختلف درجهان رافراهم آورند. نتایج یافته ها نشان می دهدکه درعصر جهانی شدن فرهنگ هرچه بیشتر به شبکه ای زنده و زاینده بدل شده است که:

مدام درحال تطور است و مرگ آن هنگامی رقم خواهد خورد،که به تقلید مسخ گردد.چرا که فرهنگ و ارزشهای فرهنگی حاصل آفرینش نیروهای انسانی و اجتماع است که ظرف و مظروف آن را تعیین می کنند.

مهرگان جمعه 20 اردیبهشت 1398 زمان : 10:14 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9088
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 931
  • باردید دیروز : 4,989
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 138
  • بازدید هفته : 5,920
  • بازدید ماه : 123,726
  • بازدید سال : 441,286
  • بازدید کلی : 2,251,560

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد