loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 38

 

دریافت فایل

 فایل جامع نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل DWG نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی) می باشد. این فایل شامل 5 شیت می باشد. و در غالب فرمت DWG تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نقشه اتوکد استادیوم فوتبال ( فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

طراحی پلان استادیوم ورزشی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از طراحان معمار با آن مواجه شده اند . بی شک در طراحی اینگونه پلان ها بسیاری از اصول طراحی ورزشگاه بایستی مورد توجه قرار گیرد از جمله توجه به ورودی تماشاگران ، ورودی بازیکنان و …. . در این بخش یک پلان استادیوم فوتبال به صورت فایل اتوکدی برای شما کاربران عزیز خانه طرح آماده کرده ایم تا با الهام گرفتن این نمونه از پلان ها ، پروژه موردنظرتان را با دید بهتری طراحی کنید .

سایت پلان استادیوم ورزشی تقریبا به شکل دایره است که در مرکز آن ، استادیوم فوتبال قرار دارد و در دورتادور آن ، پیست دو میدانی طراحی شده است . همچنین در دو ضلع این استادیوم سکویی برای تماشاگران در نظر گرفته شده است . این استادیوم ورزشی داری بخش های دیگری نیز هست ، از جمله این  بخش ها می توانیم به زمین چند منظوره ورزشی ، باشگاه ورزشی زمین تمرین بازیکنان فوتبال ، زمین تنیس و پارکینگ اشاره کنیم . زبان طراح و ترسیم کننده این نقشه اسپانیایی بوده که با توجه به در خواست کاربران خانه طرح ، این نقشه را به زبان فارسی ترجمه کردیم تا مورد استفاده تمامی طراحان و کاربران ایرانی قرار گیرد .

مهرگان شنبه 30 شهریور 1398 زمان : 10:22 نظرات (0)
بازدید : 209

 

دریافت فایل

 فایل جامع DWG نقشه اتوکد خوزستان و آبادیهای خوزستان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل DWG نقشه اتوکد خوزستان و آبادیهای خوزستان می باشد. این فایل شامل8 شیت می باشد. و در غالب فرمت DWG تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل اتوکد خوزستان و آبادی های خوزستان

استان خوزستان استانی در جنوب غربی ایران است، که در کرانه خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت و گاز ایران به‌شمار می‌آید. مساحت استان خوزستان ۶۴٫۰۵۷ کیلومتر مربع است و با جمعیتی معادل ۴٬۷۱۰٬۵۰۶ نفر (۱۳۹۵)، به‌عنوان پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. شهر اهواز مرکز استان خوزستان است.

از لحاظ تاریخی، خوزستان قدیمی‌ترین منطقه فلات ایران محسوب می‌شود، که پیشینه سکونت انسان در آن به ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و شکل‌گیری تمدن عیلام در هزارهٔ سوم قبل از میلاد، بازمی‌گردد. خوزستان از شمال به استان لرستان، و شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی به استان ایلام، از شرق و جنوب‌شرقی به استان کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به استان بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود.
استان خوزستان هم‌اکنون دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری می‌باشد. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (بزرگترین تولیدکننده نفت ایران)، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در استان خوزستان مستقر می‌باشند.

این استان از شمال و شرق توسط کوه‌های زاگرس احاطه شده‌است، با حرکت به سمت داخل استان از ارتفاع این کوه‌ها کاسته شده و جای خود را به تپه ماهورها می‌دهد. خوزستان شامل دو منطقه کوهستانی و جلگه‌ای است. دو پنجم کل مساحت استان را کوهستانی و سه پنجم آن جلگه‌ای است. کوه چو، زردکوه، شاویش، آب بندان، مامازاد، کوه سیاه و کوه چال از جمله کوه‌های خوزستان هستند. جلگه خوزستان شیب کمی دارد و در برخی از نقاط آن گنبدهای نمکی موجود است که نقش عمده‌ای در شور کردن اراضی و آب‌ها دارد.

مهرگان شنبه 30 شهریور 1398 زمان : 10:19 نظرات (0)
بازدید : 93

 

دریافت فایل 

جامع ترین فایل DWG نقشه اتوکد مدرسه (نمونه فایل برای تمرین و ایده پردازی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل DWG نقشه اتوکد مدرسه (نمونه فایل برای تمرین وایده پردازی) می باشد. این فایل شامل 1 شیت می باشد. و در غالب فرمت DWG تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نقشه اتوکد مدرسه (نمونه فایل برای تمرین وایده پردازی)

پروژه معماری مدرسه ارائه شده در این نقشه نمونه ای کامل از طراحی یک مدرسه مدرن می باشد که با داشتن تمامی امکانات و رعایت تمامی استاندارد ها و ضوابط مربوطه طراحی شده است که از فرم و ایده زیبای و بسیار متناسبی با کاربری مدرسه برخوردار می باشد , این مدرسه در ۲ طبقه طراحی شده است و تمامی فضا های یک مدرسه مدرن در حجم کلی این مجموعه گنجانده شده است .

این فایل به صورت اتوکد و قابل ویرایش برای شما عزیزان طراحی شده است. همانطور که گفته شد این فایل قابل ویرایش می باشد و در صفحه اصلی اتوکد طراحی و ارائه گشته است.

جزئیات موجود در این فایل به ترتیب زیر می باشد: در خصوص فایل مورد نظر می توان به کامل بودن جزئیات آن اشاره نمود.

فایل مورد توجه به راحتی قابل ویرایش در نرم افزار مربوطه بوده و در ورژن های ۲۰۰۷ به بالای نرم افزار اتوکد قابل استفاده خواهد بود و هیچ گونه محدودیت و کدهای مخفی در آن قرار ندارد.

خط اندازه های پلان های پروژه و کدهای ارتفاعی در نما و برش های آن و وجود لایه های تفکیک شده و … موجب کامل بودن پروژه گشته است و از فایل مربوطه در خصوص دیگر دروس مربوط به طراحی نیز می توان استفاده نمود. دوستان و دانشجویان معماری از فایل اتوکد مربوطه می توانند در دیگر دروس خورد نیز استفاده نمایند.

مهرگان شنبه 30 شهریور 1398 زمان : 10:14 نظرات (0)
بازدید : 93

 

دریافت فایل

فایل نقشه کامل اتوکد یک ساختمان دولتی (فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل نقشه کامل اتوکد یک ساختمان دولتی (فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی) می باشد. این فایل شامل 6 شیت می باشد. و در غالب فرمت dwg تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل نقشه کامل اتوکد یک ساختمان دولتی (فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی)

طراحی

طراحی ساختمان اداری از اهمیت زیادی برخورد دار است به دلیل وقت زیادی که در آن میگذرانیم همینطور طراحی منحصر به فرد میتواند باعث جذب دیگران و همینطور باعث روحیه کاری بالا در فضای کار داشته باشیم.همینطور طراحی باید به طوری اعمال شود افراد کار در ساختمان اداری خانه دوم خود را در آن تجربه کنند .

فضاها

سیستم فضاها و طراحی فضاها در ساختمان اداری باید براساس اصول و استاندارد های خاص انجام شود چون داریم یک فضا کاری و مناسب را اجرا میکنیم پس باید دقت زیادی در طراحی فضاها و سلیقه خاص را داشته باشیم.

نما

طراحی نما تاثیر بسیار زیادی در ساختمان های اداری میتوتند داشته باشد پس طراح میتوند خیلی خلاقانه و با استفاده از تکنیک های روز دنیا بهترین نما را برای ساختمان اداری تعبیه کند.

در عصر حاضر، استفاده از کامپیوتر در طراحی های معماری محبوبیت ویژه ای دارد. نرم افزارهای متعددی در زمینه ترسیم نقشه های معماری وجود دارند که هر یک از این نرم افزارها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.....

مهرگان شنبه 23 شهریور 1398 زمان : 11:22 نظرات (0)
بازدید : 93

 

دریافت فایل

 جامع ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد فضای ساختمان اداری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد فضای ساختمان اداری (فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی ) می باشد. این فایل شامل 1 شیت می باشد. و در غالب فرمت dwg تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل dwg نقشه کامل اتوکد فضای ساختمان اداری

یکی از دغدغه های معماران و دانشجویان معماری، در زمان انجام و طراحی پروژه، مشاهده نمونه پلان می باشد، به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم، پلان و نمونه موردی فضاهای اداری و دفتر کار با متراژهای متفاوت را جمع آوری نماییم تا شما راحتر و آسانتر برای شروع پروژه خود ایده بگیرید.

دراین بخش پروژه کاملی از یک ساختمان اداری را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم که شامل مدارکی از قبیل: پلان آکس بندی و ستون گذاری، مقطع، پلان گرافیکی تقسیم بندی فضاها، سایت پلان و تصاویر پرسپکتیو داخلی مجموعه موجود است.

با بررسی و مطالعات انجام شده در حوزه نظریات اصلی نشانه شناسی و مابه ازای آن در معماری به این نکته پی می بریم که افراد بر شکل های ساخته شده چه معنایی را حمل می کنند. این شیوه قرائت در معماری همبسته با علم نحو در “زبان” بررسی میشود.بحث بر این است که دو جنبه معنا و نحو در زبان را نمیتوان به طور کامل از یکدیگر جدا کرد.به همین دلیل اهمیت موضوع “سنجش بعد نشانه شناسی”مطرح میگردد. این نظریات متعلق به فردینان دو سوسور، فیلسوف سویسی و چارلز سندرس پیرس ، پیمایش گر آمریکایی است.

مهرگان شنبه 23 شهریور 1398 زمان : 11:20 نظرات (0)
بازدید : 77

 

دریافت فایل

جامع ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد ساختمان اداری تجاری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد فضای ساختمان اداری تجاری(فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی ) می باشد. این فایل شامل 2 شیت می باشد. و در غالب فرمت dwg تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نقشه کامل اتوکد ساختمان اداری تجاری

یکی از دغدغه های معماران و دانشجویان معماری، در زمان انجام و طراحی پروژه، مشاهده نمونه پلان می باشد، در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، یک نقشه اتوکد کامل ساختمان اداری و تجاری را آماده نموده ایم. این پلان شامل تمام پلان های طبقات، برش های نما، پلان پارکینگ و … می باشد، این فایل اتوکدی تمام اطلاعات مورد نیاز از یک ساختمان اداری و تجاری را در اختیار قرار می دهد.

طراحی

طراحی ساختمان اداری از اهمیت زیادی برخورد دار است به دلیل وقت زیادی که در آن میگذرانیم همینطور طراحی منحصر به فرد میتواند باعث جذب دیگران و همینطور باعث روحیه کاری بالا در فضای کار داشته باشیم.همینطور طراحی باید به طوری اعمال شود افراد کار در ساختمان اداری خانه دوم خود را در آن تجربه کنند .

فضاها

سیستم فضاها و طراحی فضاها در ساختمان اداری باید براساس اصول و استاندارد های خاص انجام شود چون داریم یک فضا کاری و مناسب را اجرا میکنیم پس باید دقت زیادی در طراحی فضاها و سلیقه خاص را داشته باشیم.

نما

طراحی نما تاثیر بسیار زیادی در ساختمان های اداری میتوتند داشته باشد پس طراح میتوند خیلی خلاقانه و با استفاده از تکنیک های روز دنیا بهترین نما را برای ساختمان اداری تعبیه کند.

مهرگان شنبه 23 شهریور 1398 زمان : 11:17 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9088
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 696
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 2,067
  • باردید دیروز : 4,989
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 138
  • بازدید هفته : 7,056
  • بازدید ماه : 124,862
  • بازدید سال : 442,422
  • بازدید کلی : 2,252,696

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد