loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 13

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه نکات مهم درس تغییر و اصلاح رفتار کودکان 

کاربران و گرامی سایت یوفایل : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فلش کارت جزوه نکات مهم درس تغییر و اصلاح رفتار کودکان می باشد. این فایل شامل 16 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان سه شنبه 01 اسفند 1402 زمان : 11:19 نظرات (0)
بازدید : 157

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت های ترالی اورژانس 34 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فلش کارت های ترالی اورژانس می باشد. این فایل شامل 34 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

فلش کارت های ترالی اورژانس

اپی نفرین ( EPINEPHRINE ):

موارد مصرف اپی نفرین 1:1000 :
شوکآنافیلاکسی ، واکنش های آلرژیک برونکواسپاسم..و.............

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان جمعه 18 فروردین 1402 زمان : 10:24 نظرات (0)
بازدید : 89

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت خلاصه نکات درس حقوق تطبیقی 28 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf فلش کارت خلاصه نکات درس حقوق تطبیقی می باشد. این فایل شامل 28 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان سه شنبه 18 بهمن 1401 زمان : 15:59 نظرات (0)
بازدید : 29

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت نکات مهم درس آشنایی با علوم قرآن و حدیث pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf فلش کارت نکات مهم درس آشنایی با علوم قرآن و حدیث می باشد. این فایل شامل 18 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان پنجشنبه 06 بهمن 1401 زمان : 12:00 نظرات (0)
بازدید : 186

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت خلاصه و نکات برتر درس پیشگیری از وقوع جرم pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf فلش کارت خلاصه و نکات برتر درس پیشگیری از وقوع جرم می باشد. این فایل شامل 15 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان سه شنبه 27 دی 1401 زمان : 16:28 نظرات (0)
بازدید : 63

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت درس حقوق تجارت 4 در 24 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf فلش کارت نکات کلیدی درس حقوق تجارت 4 می باشد. این فایل شامل 24 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

 فلش کارت درس حقوق تجارت 4

حقوق تجارت مجموعه قواعدی است که روابط بازرگانان و اعمال تجارتی را بررسی و تنظیم می کند.

برخلاف حقوق مدنی که روابط همهٔ افراد جامعه را شامل می‌شود،..و....................

به همین جهت در مواردی که راه حل صریحی در حقوق ......و..............

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان دوشنبه 26 دی 1401 زمان : 10:44 نظرات (0)
بازدید : 145

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت و نکات مهم درس روش تحقیق 33 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf فلش کارت و نکات مهم درس روش تحقیق رشته علوم تربیتی و روان شناسی می باشد. این فایل شامل 33 صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دریافت فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

مهرگان جمعه 23 دی 1401 زمان : 12:02 نظرات (0)
بازدید : 49

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت درس فیزیولوژی اعصاب و غدد 24 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf  فلش کارت درس فیزیولوژی اعصاب و غدد می باشد. این فایل  شامل 24 صفحه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سرورانگرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 27 تیر 1401 زمان : 18:22 نظرات (0)
بازدید : 17

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی با تکنیک لایتنر 69 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی با تکنیک لایتنر می باشد. این فایل شامل 69 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سرورانگرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 09 تیر 1401 زمان : 17:47 نظرات (0)
بازدید : 165

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت فلسفه علم روان شناسی فرمت pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf  فلش کارت فلسفه علم روان شناسی می باشد. این فایل شامل 11 صفحه و چهار فصل مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 21 خرداد 1401 زمان : 10:38 نظرات (0)
بازدید : 95

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت قانون اساسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت قانون اساسی می باشد. این فایل شامل 24 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 13 آذر 1400 زمان : 10:25 نظرات (0)
بازدید : 25

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت پروتکل تجویز داروی Remdesivir در COVID-19

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word فلش کارت پروتکل تجویز داروی Remdesivir در COVID-19 می باشد. این فایل شامل 27 صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان سه شنبه 02 شهریور 1400 زمان : 8:51 نظرات (0)
بازدید : 47

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه درس ایمونولوژی سلولهای دفاعی دکتر ابراهیم زاده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word جزوه درس ایمونولوژی سلولهای دفاعی دکتر ابراهیم زاده می باشد. این فایل شامل 15 صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 16 مرداد 1400 زمان : 8:39 نظرات (0)
بازدید : 31

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت فرآیند برنامه ریزی شهری در ایران

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word  فلش کارت فرآیند برنامه ریزی شهری در ایران و فلش کارتهای ذکر شده در پایین توضیحات می باشد. این فایل شامل 55 صفحه و 11 فلش کارت تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 07 تیر 1400 زمان : 10:57 نظرات (0)
بازدید : 51

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت آموزش مراقبت های زخم بستر (بخش جراحی عمومی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word فلش کارت بخش جراحی عمومی آموزش مراقبت های زخم بستر می باشد. این فایل شامل 39 صفحه جزوه تایپ شده و بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان جمعه 03 اردیبهشت 1400 زمان : 10:50 نظرات (0)
بازدید : 109

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت فرآیند برنامه ریزی شهری در ایران word

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع word جزوه فلش کارت فرآیند برنامه ریزی شهری در ایران می باشد. این فایل شامل 49 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان چهارشنبه 20 اسفند 1399 زمان : 17:22 نظرات (0)
بازدید : 51

 

دریافت فایل

دانلود فایل pdf فلش کارت لغات پرکاربرد زبان انگلیسی تافل

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf فلش کارت لغات پرکاربرد زبان انگلیسی تافل می باشد. این فایل شامل 25 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 05 بهمن 1399 زمان : 10:39 نظرات (0)
بازدید : 69

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت متون حقوقي (2)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت متون حقوقي (2) می باشد. این فایل شامل 6 صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 18:53 نظرات (0)
بازدید : 247

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت متون حقوقي (1)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت متون حقوقي (1) می باشد. این فایل شامل 6 صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 18:50 نظرات (0)
بازدید : 69

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت درس روان شناسی تربیتی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت درس روان شناسی تربیتی پیام نور می باشد. این فایل شامل 5 صفحه جزوه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 08 دی 1399 زمان : 8:36 نظرات (0)
بازدید : 201

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت متون فقه 4

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت متون فقه 4 می باشد. این فایل شامل 11 صفحه جزوه خلاصه و نکات آزمونهای مشابه و پیشنهادی می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 29 تیر 1399 زمان : 18:57 نظرات (0)
بازدید : 75

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت آیین دادرسی کیفری 2

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت  می باشد. این فایل شامل 20 صفحه جزوه خلاصه و نکات برتر فصول کتاب آیین دادرسی کیفری 2 می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 29 تیر 1399 زمان : 18:55 نظرات (0)
بازدید : 137

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت داوری تجاری بین المللی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت داوری تجاری بین المللی می باشد. این فایل شامل 16 صفحه جزوه خلاصه و نکات برتر فصول کتاب داوری تجاری بین المللی دکتر عبدالحسین شیروی می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 29 تیر 1399 زمان : 18:52 نظرات (0)
بازدید : 433

 

دریافت فایل

دانلود فایل فلش کارت حقوق جزای اختصاصی 4 جرائم علیه اشخاص

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فلش کارت حقوق جزای اختصاصی 4 جرائم علیه اشخاص می باشد. این فایل شامل 9 صفحه جزوه خلاصه و نکات برتر فصول می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 29 تیر 1399 زمان : 18:50 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9088
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 676
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 1,948
  • باردید دیروز : 4,989
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 138
  • بازدید هفته : 6,937
  • بازدید ماه : 124,743
  • بازدید سال : 442,303
  • بازدید کلی : 2,252,577

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد