loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 175

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله بهره گیری از مدل جنینگز در راهبردهای مدیریت بحران در حوزه پرستاری نظامی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله بهره گیری از مدل جنینگز در راهبردهای مدیریت بحران در حوزه پرستاری نظامی می باشد. این فایل شامل 7 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 14 بهمن 1400 زمان : 10:10 نظرات (0)
بازدید : 29

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله بررسي تاثير زمان ارزيابي دو معيار GCS و FOUR در پيشگويي پيامد بيماران با آسيب مغزي

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله بررسي مقايسه اي تاثير زمان ارزيابي دو معيار GCS و FOUR در پيشگويي پيامد بيماران با آسيب مغزي ناشي از تروما می باشد. این فایل شامل 13 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 11 بهمن 1400 زمان : 15:37 نظرات (0)
بازدید : 15

دریات فایل

دانلود فایل مقاله تشخیص و درمان در نارسایی قلبی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله درباره تشخیص و درمان در نارسایی قلبی می باشد. این فایل شامل 22 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان جمعه 08 بهمن 1400 زمان : 16:22 نظرات (0)
بازدید : 173

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله کاربرد نقشه های پتانسیل الکترو استاتیکی بخش دوم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله درباره کاربرد نقشه های پتانسیل الکترو استاتیکی بخش دوم می باشد. این فایل شامل 5 صفحه مطالب تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان دوشنبه 03 آبان 1400 زمان : 8:15 نظرات (0)
بازدید : 85

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله نانوبيوسنسورها آينده اي براي تشخيص بيماري ها

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله نانوبيوسنسورها آينده اي براي تشخيص بيماري ها می باشد. این فایل شامل 21 صفحه مقاله در سه قسمت  تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان پنجشنبه 11 شهریور 1400 زمان : 8:37 نظرات (0)
بازدید : 73

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله سبک های مقابله با استرس شغلی و تعارض کار- خانواده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله سبک های مقابله با استرس شغلی و تعارض کار- خانواده می باشد. این فایل شامل 24 صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان چهارشنبه 27 مرداد 1400 زمان : 10:50 نظرات (0)
بازدید : 60

دریافت فایل

دانلود مقاله بررسی آزمایشگاهی تأثیر نیتروژن دهی پلاسمایی بر روی رفتار سایشی ادوات کشاورزی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله بررسی آزمایشگاهی تأثیر نیتروژن دهی پلاسمایی بر روی رفتار سایشی نمونه های کوچک دیسکی شکل فولاد ساده کربنی CK45 مورد استفاده در ادوات کشاورزی می باشد. این فایل شامل 10 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان چهارشنبه 02 تیر 1400 زمان : 11:33 نظرات (0)
بازدید : 39

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله پژوهشی تاثير ژل پلاكتي در درمان زخم پاي ديابتي

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله پژوهشی تاثير ژل پلاكتي در درمان زخم پاي ديابتي می باشد. این فایل شامل 9 صفحه مقاله تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان جمعه 14 خرداد 1400 زمان : 18:40 نظرات (0)
بازدید : 37

 

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله استفاده از الگوی پرسید_پروسید در نیاز سنجی آموزشی برای پیشگیری از تب مالت

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله استفاده از الگوی پرسید_پروسید در نیاز سنجی آموزشی برای پیشگیری از تب مالت در مناطق روستایی اصفهان می باشد. این فایل شامل 15 صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان یکشنبه 05 مرداد 1399 زمان : 11:03 نظرات (0)
بازدید : 61

 

دریافت فایل

دانلود فایل مقاله درباره شبيه سازي كندانسورهاي آبي چيلرهاي تراكمي

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله درباره شبيه سازي كندانسورهاي آبي چيلرهاي تراكمي می باشد. این فایل شامل 6 صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 9:48 نظرات (0)
بازدید : 77

 

دریافت فایل

دانلود فایل pdf مقاله میکروسکوپ الکترونی روبشی عبوری و کاربرد آن در فناوری نانو و علم مواد

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf مقاله میکروسکوپ الکترونی روبشی عبوری و کاربرد آن در فناوری نانو و علم مواد می باشد. این فایل شامل 9 صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مهرگان شنبه 26 بهمن 1398 زمان : 10:35 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9074
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 550
  • بازدید امروز : 1,379
  • باردید دیروز : 17,541
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 194
  • بازدید هفته : 32,729
  • بازدید ماه : 67,276
  • بازدید سال : 384,836
  • بازدید کلی : 2,195,110

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد