loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 181

دریافت فایل

توضیح مختصر درمورد فایل

دانلود پاورپوینت کودکان استثنایی ppt

دانشجویان و کابران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد پاورپوینت کودکان استثنایی است .این فایل ویژه رشته های روان شناسی ،روان شناسی بالینی رشته های علوم تربیتی و مشاوره می باشد. این فایل شامل 30 اسلاید زیبا و سودمند و پر محتواست که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه:

وقتي كلمه استثنايي به گوش مي رسد هر كسي به اندازه توان ذهني و معلومات خويش از آن برداشتي دارد. انسانهاي اهل علم و بصيرت با اين كلام برخوردي منطقي و عاقلانه دارند. اما افرادي هم هستند كه متاسفانه برخوردي غيرمنطقي و غيرانساني با اين كلام دارند و كودك استثنايي را براي خود چنان تعبير مي كنند كه گويي نعوذ با . . . اين كودك بنده خدا نيست. برايش همان تعبيري را مي كنند كه براي بنديان تيمارستان اطلاق مي شود و اين دور از انصاف است.

طبيعت با همه زيبايي اش هزاران پديده را در خود جاي داده است، پستي ها، بلندي ها، زيبايي ها، زشتي ها، گل ها، خارها، كه اگر عاقلانه اين تفاوت ها كه منظور تفاوت هاي فردي – ذهني – جسمي است برخوردي انساني و خداپسندانه كرد و به آن ارزش داد آنگاه بايد گفت كه اجتماع، اجتماع انساني است. بله كودك، كودك است اما با تفاوتها، خالق او همان است كه ديگران مخلوقش هستند ولي خوب بنابر دلايلي خاص كه شايد خود او هيچ تقصيري هم نداشته و مقدر خالقش هم چنين نبوده باعث شده او يك انسان نرمال نباشد. همانگونه كه براي يك كودك تيزهوش و نابغه سنگ افتخار به سينه زده مي شود در حاليكه او هم به دنبال خود كلمه استثنايي را يدك مي كشد پس منصفانه نيست كه براي هم نوعش كه داراي معلوليتي هست اين كلام را خودخواهانه تعبير كنيم.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:48 نظرات (0)
بازدید : 75

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود پاورپوینت طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

کاربران و دانشجویان گرامی : فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد پاورپوینت طلاق روانی ونا بسامانی های نظام خانواده و اجتماع می باشد که در 14 اسلاید زیبا و ارزشمند تهیه شده است. این فایل بیانگر تعریف طلاق روانی،نابسامانی های نظام خانواده، نابسامانی های نظام اجتماعی و غیره می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

طلاق روانی:

تعریف: تلاشی است که برای خلاص کردن خود از رابطه فرساینده و نامطلوب و غیر قابل تحمل که نتیجه ان خرد شدن عزت نفس و از بین رفتن عاطفه است.

کسلر هفت مرحله را برای طلاق روانی درنظر گرفته است.

1- سرخوردگی

2- فرسایش وتخریب رابطه                                                              3- دور شدن از تعهدات نسبت به یکدیگر                                              4جدایی جسمانی

5-سوگ در اثر فقدان همسر                                                             6-کار شدید جهت ترمیم زندگی                                                         7-قطع رابطه عاطفی و روانی

آسیب های نظام خانواده

ž1-ناسازگاری زن و شوهر: دلایل بیشماری داردکه وجه مشترک همه انها     برآورده نشدن انتظارات است.

žانتظارات چیست؟  الگوهای عملی هستند که هر یک  از دو طرف دیگری  را موظف به تحقق انها میداندو در صورتیکه طرف مقابل انها را محقق نسازد    ازردگی و نارضایتی و در نهایت ناسازگاری و جدایی  بیش میاید.

ž2-نظام اجتماعی و ناسازکاری زن و شوهر

žانسان اجتماعی در نظام اجتماعی  اجتماعی میشود و در واقع رابطه های اجتماعی وهنجارهای اجتماعی وهنجارهای فرهنگی را درونی می کند.

žžاگر فرایند اجتماعی ناقص باشد و یا زن شوهر در دو فرایند کاملا متفاوت   اجتماعی شده باشند  درک صحیحی از وظایف و نقشهای طرف مقابل نخواهد   داشت و لذا عدم  درک صحیح میتواند  موجب نا سازگاری  شود.

ž3-ناسازگاری فرزندان و والدین:  بهرحال والدین به یک نسل و فرزندان به  نسل دیگری تعلق  دارند  و هر نسلی در شرایط  احتماعی و فرهنگی خود اجتماعی  میشوند و لذا با هم تفاوت دارتد . بعضی اوقات  این تفاوتها  بیش از حد باعث ناسازگاری فرزندان می شود.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:42 نظرات (0)
بازدید : 386

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود کتاب گشتالت درمانی و استرس اعظم براتی

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست،pdf کتاب گشتالت درمانی و استرس تألیف اعظم براتی می باشد. این کتاب شامل 204 صفحه می باشد که برای سهولت دسترسی و مطالعه شما عزیزان و سروران گرامی به صورت فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مكتب گشالت 

روانشناسان گشتالتی به ذاتی بودن نیاز انسان به سازمان و وحدت تجربه ادراکی معتقدند.

انسان تمایل دارد تا در جهت چیزهای کل و یا هیات‌های خوب حرکت کند تا از تنشهای خود بکاهد و کلیت خود را به ظهور برساند. تمایل اساسی انسان تلاش برای کسب تعادل به عنوان یک ارگانیزم است. ارگانیزم انسان یک واکنش کننده یا دریافت کننده منفعل و فعل پذیر نیست. یک ادراک کننده و سازمان دهنده فعال است که بر طبق نیاز و علاقه خودش اجزای جهان مطلق را انتخاب می‌کند و دنیای خودش را از دنیای عینی بوجود می‌آورد. چون ارگانیزم موجودی خود کفا نیست پیوسته با محیط خود در تعامل است تا به نیازها و علائق خود جامه عمل بپوشاند.

ايتلسون (1974) دو مكتب رفتارگرايي و گشتالت را تز و آنتي تز همديگر مي نامد، يكي از مهمترين اختلاف هاي اين دو مكتب اين است كه طرفداران مكتب گشتالت معتقدند پديده ها و رويدادهاي مركب و همچنين رفتار را نمي توان به اجزاي ساده (به عنوان مثال تداعي هاي   ) تجزيه كرد، زيرا تركيب و هيئت هر پديدة‌مركب (يعني گشتالت آن) متفاوت از مجموع اجزاي آن است.

پژوهشگران مكتب گشتالت بيش از ديگر مكاتب به شرايط محيط (به معني جامع آن) توجه دارند، كوفكا (1935)، از بنيانگذاران اين مكتب، محيط را به دو نوع «جغرافيايي» و «رفتاري» تفكيك ميكند. «محيط جغرافيايي» به معني «محيطي كه به طور عيني وجود دار» و «محيط رفتاري» بدان گونه كه «به وسيلة فرد تجربه مي شود» به كار مي رود. يك نفر ممكن است از يك محيط جغرافيایي در دو مقطع زماني، دو نوع ادراك و تجربة مختلف بيابد.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:34 نظرات (0)
بازدید : 70

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود جزوه روان شناسی - روان سنجی همراه با سوالات تستی و پاسخنامه

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جزوه روان شناسی -روان سنجی می باشد این فایل حاوی خلاصه کتاب روان سنجی به همراه سوالات تستی و پاسخ نامه می باشد. این جزوه ویژه آزمونهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روان شناسی است.این فایل بسیار ارزشمند در غالب pdf و شامل 76 صفحه آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

. لرد کلوین(Lord Kelvin) در جمله‌ای مطرح کرده است:

«اگر بتوانید آنچه را که درباره‌اش صحبت می‌کنید، اندازه بگیرید و آن را به صورت کمی بیان کنید، می‌توانید مدعی باشید که درباره آن چیزی می‌دانید، و گرنه دانش شما درباره آن اندک و نارساست». گفته کلوین بیانگر یک واقعیت علمی است. چنانکه روان‌شناسی از هنگامی به صورت یک علم مستقل درآمد که به آزمایشگاه کشیده شد، پدیده‌های روانی به صورت عینی و عملیاتی تعریف گردید و مورد اندازه‌گیری قرار گرفت. این واقعیت که افراد از نظر استعداد، شخصیت و رفتار تفاوت دارند و اینکه این تفاوت‌ها را می‌توان مورد سنجش قرار داد، احتمالا از ابتدای تاریخ مکتوب زندگی انسان مورد توجه بوده است.

به طور کلی یکی از هدف‌های عمده علم، اندازه‌گیری پدیده‌های مورد نظر و جنبه کمی دادن به آنهاست. وقتی پدیده‌ها با اعداد نشان داده می‌شوند به راحتی می‌توان آنها را طبقه‌بندی کرد و قوانینی درباره آنها به دست ‌آورد.

سنجش و اندازه‌گیری روانی و بسط و توسعه آن در علوم تربیتی و روان‌شناسی در قرن نوزدهم و از زمانی شروع می‌شود که روان‌شناسی تحت تأثیر علوم فیزیک و زیست‌شناسی رابطه‌اش از فلسفه گسسته می‌شود و از شناخت و اهمیت روان دست می‌کشد و به مطالعه رفتار به عنوان موضوع عینی و مشاهده‌پذیر نظیر آنچه در سایر علوم تجربی دیگر وجود داشت می‌پردازد.

پیدایش و توسعه شیوه‌های اندازه‌گیری در روان‌شناسی و علوم تربیتی نتیجه تأثیر سه عامل عمده اساسی بود. عامل مهمی که به پیدایش و پیشرفت سنجش‌های روانی کمک شایانی کرد، تلاش‌های فرانسیس گالتون(Francis Galton) و مک‌کین‌ کتل(Mc keen Cattle) در مورد تفاوت‌های فردی بود.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:28 نظرات (0)
بازدید : 86

دریافت فایل

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانلود پاورپوینت کتاب روان شناسی رشدیک دکتر علی اکبر شعاری نژاد

دانشجویان وکاربران گرامی فایل که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت کتاب روان شناسی رشد یک تالیف دکتر علی اکبر شعاری نژاد می باشد. این فایل شامل 12 فصل و 191 اسلاید زیبا و سودمند می باشد که برای سهولت مطالع و یادگیری شما عزیزان و سروران گرامی در غالب فایل ppt تهیه وهم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

روان شناسي رشد (1)   

مؤلف: دكتر علي اكبر شعاري نژاد 

هدفهاي كلي

1.آشنايي با تعريف، موضوع، هدف روان شناسي رشد

2.آشنايي با تعريف مفاهيم رشد، نمو، و نضج.

3.آشنايي با سرگذشت و تئوريهاي روان شناسي رشد.

هم چنين، هر فرد مانند اشخاص ديگر ذهني دارد، مي انديشد و استدلال مي كند و به ياد مي آورد. و نيز مانند ديگران تجربه هاي اجتماعي با مردم دارد. همه ما در خانواده بزرگ شده ايم و با همسالان و دوستان خود روابطي داريم، و اكثر ما سالهاي زيادي از عمرش را در مدرسه گذرانده است.

نفوذهاي اجتماعي در مطالعه رشد و تكامل كودك

سال هاست كه مطالعه رشد و تكامل كودك، بيش از اينكه يك امر انتزاعي و نظري محض باشد، به صورت امري اجتماعي در آمده است. و روان شناسان رشد به چگونگي توصيف و تبيين رشد و تكامل اكتفا نمي كنند بلكه مي كوشند اطلاعات زيادي درباره رشد و نمو كودكان بدست آورند، هم چنين مي خواهند چگونگي كنترل، تغيير، و بهتر ساختن رشد و نمو را دريابند.

ابعاد رشد و تكامل

ميدان روان شناسي رشد به سه بعد ظاهرا جداگانه تقسيم مي شود:

  1. رشد و نمو بدني، شامل تغييرات بدني و رشد حركتي،
  2. رشد و تكامل شناختي، شامل تفكر و زبان
  3. رشد و تكامل اجتماعي – عاطفي، شامل شخصيت و روابط با اشخاص ديگر.
مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:20 نظرات (0)
بازدید : 78

دریافت فایل 

توضیح فایل:

دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل.کرمن

دانشجویان وکاربران گرامی فایل که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل. کرمن روان شناسی بالینی کودک می باشد. این فایل شامل 52 اسلاید زیبا و سودمند می باشد که برای سهولت مطالعه و یادگیری شما عزیزان و سروران گرامی در غالب فایل ppt تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

قسمتی از تفسیر یک نقاشینام و نام خانوادگی: ع. م (پسر 6 ساله)
تاریخ اجرا: 90/8/12
ترکیب واقعی خانواده:
پدر(36 ساله)،‌ مادر(32 ساله)،‌
خواهر(9 ساله) و خودش
این ها کجا هستند؟در خیابان
این ها چکار می کنند؟می خواهند به بازار بروند و برای خواهرم لباس نو بخرند.
این ها چه کسانی هستند؟ (به ترتیب کشیدن)بابا،‌ مامان،‌ خواهرم،‌ خانه
این ها نسبت به هم چه احساسی دارند؟احساس خوب
کدام یک از همه مهربان تر است؟ چرا؟نمی دانم. مامان،‌ بابا.
کدام یک از همه کمتر مهربان است؟ چرا؟نمی دانم.

با توجه به محتوای نقاشی و سطح ترسیمی آن و همچنین وضعیت خانوادگی کودک، به نظر می رسد که علت حذف خود در نقاشی که بیش از هر چیز قابل توجه است، افسردگی کودک باشد؛ چون وضعیت تحصیلی کودک مناسب نیست و از ابتدا نیز نسبت به مدرسه نظر مثبتی نداشته است و همیشه با خواهر بزرگترش از این نظر مقایسه شده و می شود. اگر خشم او متوجه پدرش که این مقایسه را انجام می دهد، و یا خواهرش که به نوعی رقیب او محسوب می شود، می بود، احتمالاً می بایست آنها را در نقاشی به شدت نا ارزنده می ساخت و یا حتی حذف شان می کرد. اما او خود را حذف کرده چون به احتمال زیاد  از کمبودها و ناتوانایی های خودش در مسائل تحصیلی احساس گناه می کند و خود را لایق خشم و حذف می داند.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:11 نظرات (0)
بازدید : 415

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود کتاب نگاهی به تاریخ جهان جواهر لعل نهرو جلد دوم

کاربران و دانشجویان و پزوهشگران گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جلد دوم کتاب نگاهی به تاریخ جهان اثر جواهر لعل نهرو  ترجمه محمود تفضلی می باشد این کتاب دنباله جلد اول همین مجموعه می باشد که از اروپا در آستانه تغییرات بزرگ شروع می شود و شامل 654 صفحه است. مابرای سهولت دسترسی و مطالعه شما عزیزان وسروران گرامی این کتاب را به صورت فایل pdf تهیه کرده ایم هم اینک این فایل آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و کم یاب را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

جواهر لعل نهرو از مبارزان بزرگ هندی در زمان استعمار این کشور توسط بریتانیا بود. او در کنار گاندی و دیگر مخالفان استعمار، با کمپانی هند شرقی وابسته به بریتانیا به مبارزه پرداخت و بارها نیز به زندان افتاد. در جریان یکی از همین زندان‌ها، او شروع به نوشتن نامه برای دخترش کرده و در جریان نگارش این نامه‌ها، تاریخ جهان را نیز برای او تحریر می‌کرد. سال‌ها بعد و پس از پیروزی مبارزان هندی، نهرو مجموع این نامه‌ها را در قالب کتابی تحت عنوان نگاهی به تاریخ جهان به چاپ رسانید.

دربارهٔ کتاب

در تابستان سال ۱۹۲۸ نهرو یک سلسله نامه برای دخترش ایندیرا ده ساله نوشت که در آن‌ها با زبانی ساده داستان آفرینش زمین و پیدا شدن زندگی و تشکیل نخستین قبایل و اجتماعات بشری را نقل کرد. بعد مجموعهٔ آن‌ها را که ۳۰ نامهٔ کوتاه بود به صورت کتابی منتشر نمود.

نهرو در سال ۱۹۳۰ که یکی از دوران‌های متعدد زندانش را می‌گذراند بر آن شد که نامه‌های تازه‌ای برای دخترش بنویسد. این نامه‌های تازه در مدتی نزدیک سه سال از اکتبر ۱۹۳۰ تا اوت ۱۹۳۳ در دو دوران مختلف زندان نوشته شد و در آن‌ها یک دوره تاریخ جهان شرح داده می‌شد. با آزادی نهرود در سال ۱۹۳۳ وی نامه‌های خود را آمادهٔ چاپ ساخت اما چون به زودی در ۱۲ فوریه ۱۹۳۴ یکبار دیگر زندانی شد، خواهرش ویجایالکشمی پاندیت مجموعهٔ آن‌ها را تنظیم کرد، «نگاهی به تاریخ جهان» نامید و درسه جلد به چاپ رساند.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 11:03 نظرات (0)
بازدید : 226

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf

دانشجویان و کاربران گرامی: فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی است این فایل ویژه کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازرگانی ،مدیریت فناوری اطلاعات، کارآفرینی ،و..می باشد. این فایل به صورت pdf و در 33 صفحه تهیه و در دسترس قراردارد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

تعریف بازاریابی

بازاریابی به معنای شناخت نظام بازار، تشخیص نیازها و خواسته های بازار و در نهایت پاسخ دادن به این نیاز ها از طریق مبادلات مطلوب است.

بازاریابی به عنوان فرایندی «مدیریتی - اجتماعی» تعریف می‌شود که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. بازاریابی، تمایلات و نیازهای پاسخ داده نشده در جامعه را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری می‌کند.

به عبارت دیگر بازاریابی، بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از: «بهبود موقعیت شرکت در بازار»، «افزایش رضایت مشتریان»، «ارتقای تصویر شرکت»، «ارتقای سابقه شرکت.

. فعالیت‏های بازاریابی محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته‏اند نمی شود. فعالیت‏های بازاریابی شامل بسته‏بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فراورده‏های کانال‏های توزیع (نظیر فروش مستقیم به مصرف‏کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده‏فروش) ترابری، انبارداری، روش‏های فروش، آگهی‏های بازرگانی، قیمت‏گذاری و اعتبارات مصرفی می گردد. فروش فقط جزء کوچکی از مجموعه عظیم بازاریابی است ، اگر بازاریاب در تشخیص نیازهای مشتری ، تولید کالای مطلوب ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات پیشبردی توفیق حاصل نماید .

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 10:49 نظرات (0)
بازدید : 194

دریافت فایل

توضیح فایل:

دانلود pdf کتاب نگاهی به تاریخ جهان جلد سوم جواهر لعل نهرو

کاربران و دانشجویان و پزوهشگران گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جلد سوم کتاب نگاهی به تاریخ جهان اثر جواهر لعل نهرو  ترجمه محمود تفضلی می باشد این کتاب دنباله جلد اول و دوم همین مجموعه می باشد که از جهان پس از جنگ شروع می شود و شامل 558 صفحه است. مابرای سهولت دسترسی و مطالعه شما عزیزان وسروران گرامی این کتاب را به صورت فایل pdf تهیه کرده ایم هم اینک این فایل آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و کم یاب را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی کتاب:(نگاهی به تاریخ جهان)

محور اصلی این کتاب(نگاهی به تاریخ جهان) سرزمین هند است.(نگاهی به تاریخ جهان) یعنی در کتاب «نگاهی به تاریخ جهان»،(نگاهی به تاریخ جهان) نگاه کننده در هند نشسته است. (نگاهی به تاریخ جهان)پیش درآمد به تاریخ دور می نگرد و در بستر سررسید جلو می آید لغایت به تاریخ امروزی خویش می رسد.

(نگاهی به تاریخ جهان)روایت و تحلیل تاریخ از این نوع که نهرو انجام داده است پروا گزیده تر ای به جغرافیای رخدادهای هم دارد. بناابرااین آاسیاا و تقاابل تااریخی شررق و غررب دیگرر محورر ااصلی کتااب ااست. از دیگر ارزش های کتاب باید به توالی و وابستگی رخدادهای دانشمند با یکدیگر اسم برد. رویکرد تاریخی اثر آموزه گرفتن از تاریخ است و در این بین نویسنده هرگز ادای بی طرفی و خنثی منشی ندارد.(نگاهی به تاریخ جهان)ااو یک هندی ااصیل ااست که درر نقل تااریخ کشوررش و داانشمند به ااستعماار و خودسرری ااز هماان آاغاز حسااسیت ااخص اای نشاان می دهد.(نگاهی به تاریخ جهان)می تاب گفت «نگاهی به تاریخ جهان» یکتا از راستین ترین تاریخ هایی است که نوشته شده است. تااریخی به زباان مرردمی که عاادت کررده بودند حتی تااریخ شاان راا هم غرربی هاا بنویسند.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 10:43 نظرات (0)
بازدید : 295

دریافت فایل

توضیح فایل

دانلود خلاصه کتاب روان شناسی هیلگارد

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست خلاصه کتاب روان شناسی هیلگارد  دکتر محمدی می باشد. این فایل بسیار ارزشمند در غالب pdf و شامل 16 فصل و 91 صفحه آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

روان‌شناسی هیلگارد، نوشتهٔ دکتر ارنست هیلگارد (۲۰۰۱–۱۹۰۴)، استاد دانشگاه استنفورد و یکی از نظریه پردازان معروف هیپنوتیزم است. که بعد از فوت ایشان، نویسندگانی که قبلاً با او و با اتکینسون در تهیهٔ این کتاب همکاری داشتند، به افتخار این دو، نام کتاب را «زمینهٔ روان‌شناسی اتکینسون و هیلگارد» گذاشتند. زمینه روان‌شناسی هیلگارد یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین کتابهای روان‌شناسی در ایران است که علاوه بر رشته‌های روان‌شناسی، در رشته‌های دیگری مثل پزشکی و پرستاری نیز تدریس می‌شود. از این کتاب ترجمه‌های مختلف توسط مترجمان مختلف موجود است که معروفترین و قدیمی‌ترین آن‌ها (ویراست ۱۹۹۶)، ترجمهٔ یک گروه ده نفره از مترجمان و روان شناسان بسیار زبده و مطرح ایران، به ویراستاری مرحوم دکتر نقی براهنی است. تاریخچهٔ این کتاب به این صورت است.

معرفی کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی اتکینسون و هیلگارد

نگارش اصلی این کتاب به زبان انگلیسی است و تاکنون به زبان‌های گوناگون فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، پرتقالی، ایتالیایی، عبری، پارسی، چینی و ژاپنی ترجمه شده است. کتاب زمینه‌ روان‌شناسی در برخی از دانشگاه‌ها به دانشجویان روان‌شناسی تدریس می‌شود این کتاب یکی از کتاب‌هایی است که برخی از استادان دانشگاه‌های ایران در دوره‌ی کارشناسی به تدریس آن می‌پردازند. درون مایه و متن این کتاب بسیار روان است و کسانی که دانشجوی روان‌شناسی نیستند نیز می‌توانند آن را بخوانند و از نوشته‌های باارزش آن بهره‌مند شوند. از سال ۱۹۵۳ که نخستین نگارش این کتاب چاپ شد، ویرایش و بازبینی‌هایی روی این کتاب انجام و نوشته‌های آن بر پایه‌ی پژوهش‌های روان‌شناسی به‌روز شده است. ویرایش ۱۵ این کتاب در سال ۲۰۰۹ و شانزدهمین ویرایش آن در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است.

مهرگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 زمان : 10:24 نظرات (0)

تعداد صفحات : 914

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 873
  • آی پی دیروز : 368
  • بازدید امروز : 24,683
  • باردید دیروز : 10,963
  • گوگل امروز : 201
  • گوگل دیروز : 235
  • بازدید هفته : 37,152
  • بازدید ماه : 94,867
  • بازدید سال : 600,282
  • بازدید کلی : 2,410,556

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد