loading...

بلاگی برای یو فایل

بازدید : 165

 

دریافت فایل

 فایل pdf کتاب شناخت ذهن و کنترل آن (گامی به سوی زندگی زیبا)مهندس رامین کرمی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب شناخت ذهن و کنترل آن (گامی به سوی زندگی زیبا) مهندس رامین کرمی می باشد. این فایل شامل 226 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن کتاب:

"دیوانگی یعنی انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتیجه متفاوت داشتن"
دقیقاً یادم میآید اولین بار که این جملۀ معروف از انیشتن را خواندم، همان موقع بالای ده بار تکرارش کردم، اگر کسی آن روز کنارم بوده احتمالاً با خودش فکرکرده من قاطی کردم. اصولاً هر فردی در
زندگیش یک جایی و یک جوری در ذهنش کلید تحول و تغییر زده میشود، که ناچارش میکند محکم بر روی ترمز زده و از ادامه مسیر در جهتی که درپیش گرفته است منصرف شود. برای من این شروع
دقیقاً حدود ده سال پیش رخ داد. زمانی که لذت زیادی از زندگی نمیبردم و احساس میکردم همه دنیا کار و بارش را رها کردهاست و 9 فقط دارد با من ناسازگاری و دشمنی میکند. احساس خستگی داشتم تمام دلایل شکست و ناتوانیِ من، در بیرونِ از من و بسیار قدرتمند بودند.

این جمله را که خواندم متوجه شدم که به نوعی در یک حالتِ دیوانگیِ پنهان هستم، شاید هیچ روانشناس و روانپزشکی حکم به دیوانگی من نمیداد ولی من مطمئن بودم که من و خیلی از آدمهای
دوروبرم حتما دچار این مدل از جنون پنهان شدهایم.
گویا انیشتن به زیبایی عمق مطلب رو درککرده بود و این جمله عصارهای ازآگاهی بود که از انیشتن به من منتقل شد. دقیقاً یک بار دیگر برگردید و جملۀ بالا را این بار با دقت و تمرکز بیشتر بخوانید......

درباره کتاب ,
مهرگان یکشنبه 24 شهریور 1398 زمان : 10:34 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 9088
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 660
  • بازدید امروز : 1,553
  • باردید دیروز : 10,446
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 286
  • بازدید هفته : 38,762
  • بازدید ماه : 156,568
  • بازدید سال : 474,128
  • بازدید کلی : 2,284,402

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد